Länsirannikon visa

Visaan osallistut käymällä jossain viidestä teollisuusperintökohteesta, löytämällä QR-koodin ja vastaamalla kysymyksiin.

Suomen länsirannikolla sijaitsee viisi hienoa teollisuusperintökohdetta, jotka kertovat Satakunnan kehityksestä ruukkien aikakaudelta nykypäivän teollisuuteen. Kohteet ovat osa eurooppalaista teollisuusperintöreittiä, ja yhdessä ne muodostavat Länsirannikon reitin. Visaan voi osallistua, kunhan käy jossain viidestä teollisuusperintökohteesta, Friitalan nahkamuseossa, Rosenlew-museossa, Kauttuan Ruukinpuistossa, Ahlströmin ruukissa tai Leineperin ruukissa, ja löytää QR-koodin, jonka kautta pääsee nettiin vastaamaan 10:een kysymykseen.

Visaan osallistuneiden kesken arvotaan Museokortti. Visa on käynnissä ajalla 2.7. – 31.8.2024

Testaa tietosi Länsirannikon teollisuusperintökohteista ja voita Museokortti, joka arvotaan kaikkien vastanneiden kesken

Tapahtuman tiedot

02.07.2024 - 31.08.2024